ဒိန္းမတ္ႏုိင္ငံအလုပ္သမားသမဂၢမ်ား၏ ဥပေဒအရ အလုပ္ျပဳတ္ေနေသာ အဖဲြ႔၀င္တဦးသည္ အလုပ္ျပဳတ္သည့္ရက္မွ ကိုးလအတြင္း မိမိႏွစ္သက္ရာ သင္တန္းမ်ားကို ရက္သတၱပတ္ေျခာက္ပတ္ တက္ခြင့္ရွိပါသည္။ သင္တန္းတက္စဥ္ကုန္က်မည့္ သင္တန္းစားရိတ္၊ ခရီးစားရိတ္မ်ားကို သမဂၢမွ က်ခံေပးမည္ ျဖစ္သည္။
သို႔ႏွင့္ မိမိလည္း လုပ္ငန္းခြင္သံုး၀န္ခ်ီစက္ေမာင္း သင္တန္းတခုကို တက္ေရာက္ခဲ့ပါသည္။ သင္တန္းေက်ာင္း၏ အမည္မွာ AMU Vest ျဖစ္၍ ယင္း၏ ၀က္ဘ္ဆိုဒ္မွာ http://www.amu-vest.dk ျဖစ္ပါသည္။ (၇) ရက္ တက္ရသည့္ ထိုသင္တန္းတြင္ သင္တန္းသား (၂၀) ပါ၀င္ၿပီး ၀န္ခ်ီစက္အမ်ိဳးမ်ိဳးေမာင္းႏွင္ျခင္းကို စာေတြ႔ လက္ေတြ႔ သင္ေပးပါသည္။ သင္တန္းတက္ေရာက္သူအမ်ားစုမွာ ဒိန္းမတ္လူမ်ိဳးမ်ားျဖစ္ၾကၿပီး ႏုိင္ငံျခားသားျဖစ္သူ (၂) ဦး (မိမိႏွင့္ ေဘာ့စနီးယားမွ ခုိလံႈလာသူတဦး) ပါ၀င္ၿပီး အမ်ိဳးသမီး သင္တန္းသူတဦးလည္း ပါသည္။ အမ်ားစုမွာ လူငယ္မ်ား ျဖစ္ၾကၿပီး အာဖဂန္စစ္ျပန္ စစ္သားသံုးဦးလည္း လာေရာက္သင္ၾကားသည္ကို ေတြ႔ရၿပီး သူတုိ႔ကို `မင္းတို႔ကို ေလးစားပါတယ္` ဟု သင္တန္းအစေန႔ အခ်င္းခ်င္းမိတ္ဆက္ၾကစဥ္အတြင္း သင္တန္းဆရာက ေျပာပါသည္။
သင္တန္းကာလအတြင္း စာေတြ႔လက္ေတြ႔ သင္ၾကားေပးရာ လက္ေတြ႔သင္ခန္းစာမ်ားတြင္ အခက္အခဲ မရွိေသာ္လည္း စာေတြ႔သင္ရာတြင္ မိမိႏွင့္ ေဘာ့စနီးယားမွ လာသူတဦးမွာ ဆရာရွင္းျပသည္မ်ားကို အကုန္အစင္ နားမလည္ၾကပါ။ ဆရာမွာ အသင္အျပေကာင္းေသာ္လည္း ဘာသာစကားေၾကာင့္ မိမိတို႔မွာ အခက္အခဲ ျဖစ္ၾကရပါသည္။
သင္တန္းေနာက္ဆံုးေန႔ မနက္ပိုင္း စာေတြ႔ေမးခြန္းမ်ား ေျဖရၿပီး၊ လက္ေတြ႔ ေမာင္းျပရပါသည္။ လက္ေတြ႔ေမာင္းရာတြင္ သင္တန္းသားအားလံုး ေအာင္ျမင္ေသာ္လည္း စာေတြ႔တြင္ အျခားႏုိင္ငံမွာလာသူ မိမိတို႔ (၂) ဦးႏွင့္ ဒိန္းမတ္ (၂) ဦး မေအာင္ပါ။ မိမိႏွင့္ ဒိန္းမတ္ (၂) ဦးသည္ ေနာက္တေန႔တြင္ စာေတြ႔ ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္ေျဖရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ေဘာ့စနီးယားမွ လာသူ (ဒိန္းမတ္ေရာက္တာ ၁၂ ႏွစ္ရွိေသာ္လည္း ဒိန္းမတ္စာ အေတာ္ညံ့ပံုရပါသည္) ကိုေတာ့ စာေတြ႔ အစမွ ျပန္တက္ရမည္ဟု ဆရာက ေျပာပါသည္။ သူကလည္း မတက္ေတာ့ပါဟု ခ်က္ျခင္းအေျဖေပး ပါသည္။
စာေရးသူႏွင့္ ဒိန္းမတ္ (၂)ဦး ေနာက္တေန႔ျပန္ေျဖရာတြင္ သံုးေယာက္လံုး ေအာင္ျမင္ၿပီး သင္တန္းဆင္းလက္မွတ္မ်ား ရရွိခဲ့ပါေတာ့သည္။
1 comment:
ကြန္ဂရက္က်ဴေလးရွင္းပါ ကိုသက္ဦးေရ
ေနာက္ဆို ၀န္ခ်ီစက္ေတြ ေမာင္းေတာ့မယ္ေပါ့။
ဒီမွာေတာ့ ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္ေျဖတာေတာင္ တအားခက္တယ္ ေျပာတယ္။ စာေတြ႔လဲ မလြယ္ လက္ေတြ႔လဲ ခက္ ဆိုပဲ။ ကိုသက္ဦး ၂ ခါပဲ ႀကိဳးစားလိုက္ရတာ ေတာ္ေသးတာေပါ့။
Post a Comment