ဂ်ပန္စစ္အစိုးရသည္ (၃)ႏွစ္ (၂)လႏွင့္ (၁၀)ရက္တုိင္တိုင္ ျမန္မာႏုိင္ငံကို အုပ္စိုးခဲ့ေလသည္။ ထိုေခတ္က ႏုိင္ငံေရးလုပ္ငန္းမွန္သမွ်တို႔ကို လွ်ိဳ႕၀ွက္လုပ္ေဆာင္ၾကရသျဖင့္ စာနယ္ဇင္းတို႔၏က႑ ၿငိမ္သက္ေနၾကေလ သည္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးစလင္း ကြပ္ကဲသည့္ အဂၤလိပ္စစ္တပ္မ်ား ျပန္၀င္လာၾကၿပီး ဂ်ပန္စစ္တပ္မ်ား ထြက္ေျပးၾက ရေသာအခါတြင္မွ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈမ်ား အသက္၀င္လာျပန္ရာတြင္ “လြတ္လပ္ေရးကလဲြလို႔ ဘာကိုမွ လက္မခံဘူးေဟ့” ဟု တိက်ျပတ္သားေသာ ေတာင္းဆိုခ်က္ႀကီး ေပၚထြန္းလာခဲ့ေတာ့သည္။ ယခင္က ႏုိင္ငံေရး အရ အေရးေတာ္ပံုမ်ားတြင္ ေခါင္းႀကီးမ်ား၊ အာေဘာ္မ်ား၊ ေဆာင္းပါးမ်ား၊ စာအုပ္မ်ား၊ စာတမ္းမ်ားႏွင့္ အဂၤလိပ္ အစိုးရကို တုိက္ခဲ့ၾကေသာ စာေရးဆရာ၊ သတင္းစာဆရာမ်ားတို႔သည္ ႏုိင္ငံေရးစင္ျမင့္ေပၚတက္လာ ခဲ့ၾကသည္။ သူရိယသတင္းစာကို စတင္ဦးစီးခဲ့သူ ဦးဘေဖ၊ ဒီးဒုတ္ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာ ဦးဘခ်ိဳ၊ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္ အယ္ဒီတာ ဦးခ်စ္ေမာင္၊ စာေရးဆရာ သခင္ႏု၊ တက္ဘုန္းႀကီးသိန္းေဖ စေသာ စာေပ၀န္ထမ္းမ်ားသည္ ဖဆပလ အဖဲြ႔ခ်ဳပ္ႀကီး၏ ေခါင္းေဆာင္မ်ား ျဖစ္လာၾကေတာ့သည္။
ကာလေဒသ အေျခအေနအရ ျမန္မာသတင္းစာမ်ား၏ ၾသဇာသည္ ပိုမိုႀကီးထြားလာေလသည္။ သတင္းစာအသစ္မ်ားလည္း ေပၚထြန္းလာၾကသည္။ လြတ္လပ္ေရးရရွိေသာ ၁၉၄၈ ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလ (၄)ရက္ ေန႔က ျမန္မာျပည္တြင္ သတင္းစာေပါင္း (၃၉) ေစာင္ ရွိၾကသည္။ အမ်ားစုက ေစာင္ေရမ်ားျပားေသာ ျမန္မာ ဘာသာသတင္းစာမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ (၇) ေစာင္က အဂၤလိပ္ဘာသာႏွင့္ ထုတ္ၿပီး တ႐ုတ္သတင္းစာ (၅) ေစာင္၊ ဂူဂ်ရတီ၊ အူရဒူ၊ တမယ္လ္၊ တယ္လဂူႏွင့္ ဟင္ဒီ စေသာ ကုလားသတင္းစာမ်ား ရွိၾကသည္။
တင္ေမာင္အဖို႔ ကံေကာင္းပါသည္။ ႏုိင္ငံေရးရာသီဥတု အျပင္းထန္ဆံုးျဖစ္ေသာ ၁၉၄၇ ခုႏွစ္တြင္ သတင္းစာ ေလာကတြင္းသို႔ ေရာက္ရွိခဲ့ေသာေၾကာင့္္ တသက္တြင္ တႀကိမ္သာ ျဖစ္ပြားႏုိင္သည့္ သတင္းႀကီးမ်ားကို ေထာက္လွမ္းခြင့္၊ ေရးသားခြင့္၊ ေ၀ဖန္ခြင့္ ရရွိႀကံဳႀကိဳက္ခဲ့ရပါသည္။ ဗမာ့ေခတ္ သတင္းစာတိုက္တြင္ သတင္းေထာက္ေနရာ (၃) ဦး လစ္လပ္ေနသျဖင့္ ေၾကာ္ျငာေခၚယူသည္ကို ေလွ်ာက္ထားရာမွ ၁၉၄၇ ခု၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၂၇) ရက္ေန႔တြင္ အရံသတင္းေထာက္ခန္႔ထားျခင္းကို ခံခဲ့ရသည္။
အဂၤလိ္ပ္ဘုရင္ခံ ဆာေဒၚမန္စမစ္က အရပ္သားမ်ား အုပ္ခ်ဳပ္ေရးကို စတင္ေသာအခါတြင္ အတုိင္ပင္ခံ ေကာင္စီအဖြဲ႔ကို ခန္႔ထားဖဲြ႔စည္းေလသည္။ အေတြးအေခၚအယူအဆ မတူသူ ႏုိင္ငံေရးပါတီ၀င္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ ခန္႔ထားေလသျဖင့္ မေက်မလည္ ျဖစ္ခဲ့ရေလသည္။ ထို႔ျပင္ အဂၤလိပ္စစ္တပ္ႀကီးကလည္း ရွိေနေသးျပန္သည္။ အဂၤလိပ္စစ္တပ္မွ အင္အားစုအခ်ိဳ႕တို႔က ၀င္ေရာက္စြက္ဖက္မႈ ျပဳၾကေသာေၾကာင့္ ႏုိင္ငံေရးအေျခအေန ပိုမို တင္းမာခဲ့ရေလသည္။
တေန႔တြင္ တင္ေမာင္တုိ႔ ဗမာ့ေခတ္သတင္းစာတြင္ သတင္းဦးႀကီးတခုကို ေဖာ္ျပႏိုင္ခဲ့ေလသည္။ အဂၤလိပ္ စစ္တပ္က လက္နက္သိုေလွာင္ေရးစခန္းတခုမွ ဘရင္းဂန္းေသနတ္ (၂၀၀) ႏွင့္တကြ က်ည္ဆံအမ်ားပါ ေပ်ာက္ဆံုးေၾကာင္း ေၾကာက္မက္ဖြယ္သတင္းႀကီးကို တေစာင္တည္း ေဖာ္ျပႏုိင္ခဲ့သည္။ အဂၤလိပ္စစ္တပ္ ဗိုလ္ႀကီးမ်ား၏ အကူအညီမပါဘဲ လက္နက္ႀကီးမ်ား ေပ်ာက္ဖို႔ရန္ မလြယ္ပါေပ။ ထိုလက္နက္မ်ား မည္သည့္ ႏိုင္ငံေရးအဖဲြ႔၏ လက္ထဲေရာက္သြားသနည္း ဟူေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို မည္သူမွ် မေျဖႏိုင္ပါေပ။ ဂ်ပန္ေတာ္လွန္ ေရးအၿပီးတြင္ ကြန္ျမဴနစ္တို႔က လက္နက္ပုန္းမ်ား သို၀ွက္ထားၾကသည္။ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္မ်ားတြင္လည္း လက္နက္ပုန္းမ်ား ရွိေနၾကသည္။ ယခု အေကာင္းစားလက္နက္ႀကီးမ်ား ေပ်ာက္သြားျပန္ေလၿပီ။
ေပ်ာက္သြားေသာ လက္နက္မ်ားကို ရွာေဖြေနစဥ္တြင္ ဘုရင္ခံ၏ အတိုင္ပင္ခံအဖဲြ႔၀င္ ၀န္ႀကီးတဦးျဖစ္သူ ဂဠဳန္ ဦးေစာ ကို လုပ္ႀကံမႈ ျဖစ္ပြားေလသည္။ ဦးေစာသည္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ေဟာင္းျဖစ္သည္။ သူရိယသတင္းစာ၏ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္လည္း မွန္၏။ ပါတီ႐ံုးမွ အိမ္သို႔အျပန္တြင္ အပစ္ခံရရာတြင္ ကံအားေလ်ာ္စြာ က်ည္ဆံက တိုက္႐ိုက္မထိဘဲ ကား၏ေရွ႕ မွန္ေဘာင္ကို ထိၿပီးမွန္ကဲြသျဖင့္ ဦးေစာ၏ မ်က္လံုးကို မွန္စတစ ထိမွန္ခဲ့သည္။
စစ္ေခတ္တေလွ်ာက္လံုး အာဖရိကတြင္ အခ်ဳပ္ခံေနခဲ့ေသာ ဦးေစာက ျမန္မာေဆး႐ံုကိုပင္ စိတ္မခ်ေသာ ေၾကာင့္ အိႏိၵယေဆး႐ံုသို႔ သြားကာ ကုသေလသည္။ ျပန္လာေသာအခါတြင္ ဗမာ့ေခတ္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ကို ေတြ႔ခြင့္ေပးသျဖင့္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ရန္ တင္ေမာင္လုိက္ပါသြားရေလသည္။ ဦးေစာက “ကြာ… ပတ္တီးႀကီးနဲ႔ ဓာတ္ပံု ေတာ့ မ႐ိုက္ပါနဲ႔ကြာ” ဟု ေျပာသျဖင့္ သူေျပာျပသမွ်ကိုသာ မွတ္ခဲ့ရပါ၏။
“က်ေနာ္ ဗုဒၶဘာသာေကာင္းတေယာက္ပါ ကိုအုန္းခင္ရယ္။ ရန္ျပဳသူကို ခြင့္လႊတ္ရမယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ယံုၾကည္ ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မ်က္စိက ကိုက္လာတဲ့အခါမွာ ဒီေကာင္ေတြကို ခြင့္မလႊတ္ႏုိင္ဘူး။ မခံႏုိင္ေအာင္ နာတဲ့အခါ မွာ သည္းမခံႏုိင္ဘူး”
ဒဏ္ရာက နာက်င္ေသာေၾကာင့္ မ်က္ႏွာကို လက္ကိုင္ပ၀ါႏွင့္ အုပ္ၿပီး အက္ကဲြေသာ အသံႀကီးႏွင့္ ႀကံဳး၀ါးသည္ ကို တင္ေမာင္၏ နားတြင္းမွ မထြက္ေတာ့ပါ။ ေနာက္မ်ား မၾကာမီပင္ ဦးေစာက ေစလႊတ္လိုက္ေသာ လက္နက္ ကိုင္ တစုက ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးေအာင္ဆန္းႏွင့္ ၀န္ႀကီးအဖဲြ႔ကို လုပ္ႀကံသတ္ျဖတ္ခဲ့ၾကေတာ့သည္။
ထိုေန႔နံနက္က ေရနံအလုပ္သမားသမဂၢ ေခါင္းေဆာင္မ်ားႏွင့္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးေအာင္ဆန္းတုိ႔ ေတြ႔ဆံုရန္ ခ်ိန္းဆိုထားၾကသည္ကို သတင္းယူရန္ ဦးေအာင္ဆန္း၏ ႐ံုးသို႔ တင္ေမာင္သြားခဲ့ရသည္။
၀န္ႀကီးခ်ဳပ္၏ ႐ံုးခန္းသို႔ ေရာက္ေသာအခါတြင္ ၀န္ႀကီးအဖဲြ႔ အစည္းအေ၀းရွိသျဖင့္ ေတြ႔ဆံုပဲြကို ေရႊ႕လိုက္သည္ ဟု သိရေသာေၾကာင့္ တင္ေမာင္ျပန္ဆင္းလာခဲ့သည္။ အျခား႐ံုးတခုအေရာက္တြင္ ပစ္ခတ္မႈမ်ားအေၾကာင္းကို ၾကားရသျဖင့္ အလ်င္အျမန္ ျပန္တက္သြားေသာ အခါ၌ ဒဏ္ရာရရွိသူ ၀န္ႀကီးမ်ားကို မီးသတ္သူနာျပဳကားႏွင့္ သယ္ေနေလၿပီ။
မိတ္ေဆြ မီးသတ္၀န္ထမ္းတဦး၏ အကူႏွင့္ သူနာျပဳကားတစီးေပၚမွာ လိုက္သြားခဲ့သည္။ ထိုေခတ္က မီးသတ္ သူနာျပဳကားအခ်ဳိ႕တြင္ လူနာသယ္ေသာ ပုခက္စင္မ်ားမွာ အတားအဆီးမရွိပါ။ အသက္မေသေသးသူ ၀န္ႀကီး တဦး၏ ေျခေထာက္က တင္ေမာင္၏ ရင္ဘတ္ေပၚသို႔ မၾကာခဏ က်လာေသာေၾကာင့္ ျပန္တင္ၿပီး ထိန္းေပးရပါ ၏။ ဆယ္ေက်ာ္သက္ရြယ္သာ ရွိေသးသူ တင္ေမာင္အဖို႔ ထိုကဲ့သို႔ေသာ အေတြ႔အႀကံဳမ်ားတို႔ကို ရင္ဆုိင္ရသည္ မွာ မလြယ္ပါေပ။ ရံဖန္ရံခါ အယ္ဒီတာ၏ ဆူပြက္ျပစ္တင္မႈကိုလည္း ခံရေသးသည္။
၁၉၄၈ ခု၊ ဇန္န၀ါရီလ (၄) ရက္ေန႔က လြတ္သဘင္တြင္ ဗမာ့ေခတ္သတင္းစာက အထူးထုတ္ရန္ စီစဥ္သည္။ အဂၤလိပ္ဘုရင္ခ့ ျပည္ျပန္ရသည္ကို အဆင့္ဆင့္ ဓာတ္ပံုႏွင့္ ေဖာ္ျပရန္ စီစဥ္၏။ သေဘၤာႏွင့္ ထြက္သြားမည္ ျဖစ္ရာ ထိုအခ်ိန္က ေရတပ္ဗိုလ္မ်ားျဖစ္ၾကသူ ဗိုလ္ခင္ ႏွင့္ ဗိုလ္ခင္ေလးေမာင္တို႔က တာ၀န္ယူၾကသည္။ တင္ေမာင္ကိုမူ တာ၀န္တခုသာေပးသည္။ နံနက္ (၇) နာရီ အိမ္ေတာ္၀င္းမွာ ထြက္ေတာ္မူပံုကို ဓာတ္ပံုရိုက္ရန္ တာ၀န္ယူရသည္။
အဂၤလိပ္ဘုရင္ခံ ထြက္ေတာ္မူ နန္းမွခြာခန္းကို ျမန္မာအမ်ားက စိတ္၀င္စားၾကလွေသာေၾကာင့္ အိမ္ေတာ္၀င္း တြင္ ပရိသတ္စည္ကားလွသည္။ တင္ေမာင္အဖို႔ အခ်ိန္ေစာေစာ ေရာက္ပါလ်က္ ဓာတ္ပံုကို အနီးကပ္ ရိုက္ရမည္ေလာ၊ အေ၀းမွ ျမင္ကြင္းက်ယ္ ရိုက္ရမည္ေလာ စဥ္းစားျပင္ဆင္ေနမိသျဖင့္ ဓာတ္ပံုမရလိုက္ပါ။ အယ္ဒီတာက ဆူလိုက္သည္မွာ ပြက္ေလာညံသြားေတာ့သည္။ ေနာက္တႀကိမ္ အဆူအပူခံရေသးသည္။
တေန႔တြင္ ဗမာ့ေခတ္သို႔ ေၾကာ္ျငာခႏွင့္အတူ ေၾကာ္ျငာတိုကေလးတခု ေရာက္လာသည္။ ဖူးစာရွင္အလိုရွိသည္ ဟု ေၾကာ္ျငာက ဆို၏။ အသက္ (၂၃) ႏွစ္၊ ရုပ္ရည္အသင့္အတင့္၊ ပစၥည္းအသင့္အတင့္ ရွိပါသည္။ မိဘ မရွိပါ။ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ဖူးစာရွင္ အလုိရွိပါသည္။ ဗမာ့ေခတ္မွ တဆင့္ ဓာတ္ပံုႏွင့္ အေၾကာင္းစံု ဆက္သြယ္ပါ ဟူ၏။ ၁၉၄၇ ခုႏွစ္ကာလ အဂၤလိပ္ကၽြန္ေခတ္တြင္ ေၾကာ္ျငာတိုမွာ မ်ားစြာ ထူးဆန္းေနသည္။ အျခားသတင္းစာတိုက္ မ်ားက ဗမာ့ေခတ္က တီထြင္သည္ဟု စြပ္စဲြေသး၏။
ေၾကာ္ျငာကို ယံုၾကည္သူတို႔ကမူ သူ႔ထက္ငါ ဦးေအာင္ ေလွ်ာက္လႊာတင္ၾကေလသည္။ ဗမာ့ေခတ္ေငြစာရင္း ဌာနမွာ စာေရးတဦးကလည္း ေလွ်ာက္ေသးသည္။ တေယာက္ကမူ လံကြတ္တီကို၀တ္ထားကာ တကုိယ္လံုး ဆီသုတ္ၿပီး ႂကြက္သားမ်ားၫွစ္၍ ကိုုယ္ဟန္ျပဓာတ္ပံုႏွင့္ ေလွ်ာက္ေလသည္။
ရက္ေစ့ေသာအခါတြင္ ေၾကာ္ျငာရွင္က ဆက္သြယ္သည္။ သူက တယ္လီဖုန္းဆက္သည္။
“အယ္ဒီတာနဲ႔ ေျပာပါရေစရွင္”
“ဘာကိစၥပါလဲ၊ က်ေနာ္ အယ္ဒီတာပါ”
“က်မက ဖူးစာရွင္ရွာတဲ့ ေၾကာ္ျငာရွင္ပါ”
“ေအာ္ … ဟုတ္ၿပီ၊ ဟုတ္ၿပီ။ ေလွ်ာက္လႊာ (၃၁၂) ေစာင္ရပါတယ္။ အထုပ္လိုက္ရွိပါတယ္။ တုိက္ကို လာၿပီး ယူပါလား။ လာခဲ့ပါ။ လာခဲ့ပါ”
“ဘာရမလဲ အကိုႀကီးရယ္၊ တုိက္ကိုလာရင္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ယူမွာေပါ့”
“အဲေလ၊ ဒါျဖစ္လဲ လာပို႔ေပးမယ္၊ လိပ္စာကို ေျပာေလ”
“အကိုႀကီးတို႔ကို မယံုဘူး”
“ေဟာဗ်ာ၊ ဒါျဖင့္ ဘယ္လိုယူမလဲ”
“က်မက ဗဟိုေစ်းအလယ္ အထည္တန္းမွာ ညေန (၃)နာရီမွာ ေစာင့္ေနပါမယ္။ ပန္းေရာင္၀တ္စံုကို ၀တ္ထားၿပီး ႏွင္းဆီပန္းအ၀ါကို ပန္ထားပါမယ္။ လာပို႔ေပးပါ။ ေတာင္းပန္ခ်င္တာကေတာ့ သတင္းေထာက္ေတြ၊ ဓာတ္ပံုဆရာေတြ လုိက္မလာၾကပါနဲ႔”
“စိတ္ခ်ပါ၊ စိတ္ခ်ပါ။ ကတိေပးပါတယ္”
တယ္လီဖုန္းခ်သြားသည္နွင့္ တၿပိဳင္နက္ အယ္ဒီတာက ကတိဖ်က္ပါေတာ့သည္။ အယ္ဒီတာအဖဲြ႔ အစည္း အေ၀းေခၚၿပီး ဖူးစာရွင္ သတင္းစီမံကိန္း ေဆြးေႏြးၾကသည္။ “ရာဇ၀တ္မႈႀကီးေတြကို စံုေထာက္ေတြ အမ်ားႀကီး မလႊတ္ရဘူး။ ဒီေတာ့ မင္းတို႔ထဲက အေတာ္ဆံုး (၂) ေကာင္ပဲ သြားၾကေပေတာ့” ဟု အမိန္႔ေပး၏။
တင္ေမာင္အား အေတာ္ဆံုးသတင္းေထာက္တဦးအျဖစ္ တာ၀န္ေပးသျဖင့္ ၀မ္းသာလံုးဆို႔သြားမိသည္။ တင္ေမာင္ႏွင့္ မႈခင္းသတင္းေထာက္ႀကီးတို႔ (၂) ေယာက္သည္ တနာရီေစာၿပီး သြားၾကသည္။ မိုးက တဖဲြဖဲြ လာေလသျဖင့္ မိုးကာအကႌ်ကို လည္ပင္းထိ ေကာ္လံၾကယ္သီးပါတပ္ၿပီး ဦးထုပ္ကို ခပ္ငိုက္ငိုက္ေဆာင္းထား သည္။ က်ေနာ့္အဖို႔ မိမိကိုယ္မိမိ ကို္ယ္ေပ်ာက္ေနၿပီဟုပင္ ထင္မိခဲ့၏။
ခ်ိန္းဆိုေသာ အခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ အထုပ္ႀကီးႏွင့္ ေစာင့္ေနေသာ ေၾကာ္ျငာမန္ေနဂ်ာထံကို အမ်ိဳးသမီး တဦးေပါက္လာပါသည္။ မခင္ႏွင္းဆီက ေၾကာ္ျငာစဥ္က ႐ုပ္ရည္အသင့္အတင့္ဟု ဆိုသည္မွာ မမွန္ကန္ပါ။ မ်ားစြာ ေခ်ာေမာလွပပါေပသည္။ “ဟယ္ - တကယ့္ကို ေခ်ာပါလား၊ ငါ ဘာလို႔မ်ား ေလွ်ာက္လႊာမတင္မိပါလိမ့္” ဟု ေနာင္တႀကီးစြာ ရမိသည္အထိ ေခ်ာေမာလွပသည္။
မခင္ႏွင္းဆီက အထုပ္ကို ယူၿပီး အထည္ဆုိင္တြင္း ၀င္သြားသည္။ အထည္မ်ား ခင္းထားသည္ကို သူၾကည့္ေန စဥ္တြင္ တင္ေမာင္တို႔ ကိုယ္ေပ်ာက္သတင္းေထာက္ႀကီးႏွစ္ဦးက ဆိုင္ေရွ႕မွ ေခ်ာင္းေနၾကပါသည္။ အတန္ၾကာ ၍ ထြက္မလာေသာေၾကာင့္ ဆိုင္ထဲ၀င္ၾကည့္ၾကေသာအခါ ဆိုင္မွာ ေနာက္ေဖးဘက္တြင္ တံခါးေပါက္ႀကီးတခု ရွိေနသည္ကို ေတြ႔ရပါေတာ့သည္။
ထိုေခတ္က ဗဟိုေစ်းမွာ တေထာင္ေက်ာ္ရွိၿပီး ၀ကၤပါကဲ့သို႔ လမ္းေျမႇာင္မ်ားက ႐ႈပ္ေထြးလွသည္။ ဆင္ေျခ ဆင္လက္မ်ား မည္သို႔ ေပးေစကာမူ ထိပ္သီးသတင္းေထာက္ႀကီး (၂) ေယာက္ကို အယ္ဒီတာမင္းက ဆူလိုက္ ဆဲလုိက္သည္မွာ ရစရာ မရွိေတာ့ၿပီ။
ဆူပူေနဆဲမွာ မခင္ႏွင္းဆီက ဖုန္းဆက္ျပန္ေသးသည္။ “အကိုႀကီးတို႔ မေကာင္းဘူး။ သတင္းေထာက္ႀကီးေတြ လုိက္လာတာ သိပါတယ္။ ဘာရမလဲ ဆိုင္ေအာက္၀င္ေျပးတာေပါ့ .. ဟီ ဟိ”
ထိုေၾကာ္ျငာ၏ သတင္းဆက္မွာ ေလွ်ာက္လႊာရွင္ ႐ံုး၀န္ေထာက္တဦးႏွင့္ လက္ထပ္လိုက္ၾကသည္ဟု မခင္ႏွင္းဆီက စာေရးအေၾကာင္းျပန္ၾကားပါသည္။
ဆူသည္၊ ပူသည္ကို ခံခဲ့ရေစကာမူ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေပါင္းသင္းၾကေလသတည္းဟု နိဂံုးသတ္ရသည့္ ဆြတ္ပ်ံ႕ ၾကည္ႏူးေသာ သတင္းကေလးကိုေတာ့ မေမ့ႏုိင္ေတာ့ပါ။ ။
No comments:
Post a Comment